روغن صنعتی شل SHELL
روغن صنعتی شل SHELL
نوامبر 30, 2022
فروش گریس صنعتی
فروش گریس صنعتی
دسامبر 31, 2022
قیمت انواع گریس صنعتی

قیمت انواع گریس صنعتی

قیمت انواع گریس صنعتی

گریس صنعتی ماده ای میان جامد و مایع می باشد با گرانروی یا غلظت زیاد که مواد اولیه آن از پالایش نفت خام در ترکیب با نوعی صابون به دست می آید و انواع گوناگون آن با قیمت متنوع در بازار موجود می باشد. انواع گریس صنعتی با قیمت ها مختلف جهت روانکاری استفاده می گردند.

سه جزء اصلی تشکیل دهنده گریس صنعتی که کیفیت آن ها در قیمت محصول نهایی مؤثر می باشد: 1- روغن پایه که از نفت مشتق می شود. 2- ضخیم کننده: این ماده در اصل غلظت دهنده به گریس صنعتی بوده و آن را حالتی نیمه جامد می سازد. ضخیم کننده ها شامل صابون های لیتیم، سدیم، کلسیم، خاک رس، پلی اوره و… می باشد.

انواع مختلفی دارد. همان طور که واضح است نوع این ضخیم کننده در قیمت انواع گریس صنعتی نقش تعیین کننده ای دارد. 3- افزودنی ها: کاربرد افزودنی ها به انواع روغن صنعتی، تقویت کردن بعضی ویژگی های روغن صنعتی یا افزودن خاصیتی به آن است. نوع افزودنی ها نیز بر تعیین قیمت انواع روغن صنعتی مؤثر است. از جمله این افزودنی ها موادی برای کاهش میزان سایش و اصطکاک، پایین آوردن اکسیداسیون و همچنین بخشیدن خاصیت ضد خوردگی به گریس صنعتی می باشد.

کاربرد گریس صنعتی: گریس صنعتی خاصیت روانکاری دارد و همیشه یک لایه محافظ روی سطوح ماشین های صنعتی بر جای می گذارد. برای مواقعی که امکان روغن کاری مکرر و مجدد نمی باشد و دسترسی وجود ندارد، گریس خاصیت روانکاری طولانی مدت و مطلوبی دارد. همچنین گریس صنعتی برای دماهای بسیار زیاد و تحمل وزن های بسیار سنگین توسط ماشین آلات صنعتی و هر جا که به مقاومت بسیار زیاد و یک روانکار نیاز است، مناسب است.

برای روانکاری ماشین های صنعتی بزرگ، یاتاقان ها، بیلبرینگ ها و … هم می توان از روغن صنعتی و هم گریس صنعتی برای روانکاری استفاده کرد که گریس با توجه به عملکرد و ماندگاری به صرفه تر بوده و توصیه می شود. باید توجه داشت که در استفاده از گریس باید با آگاهی کافی از کاربری ماشین و مشورت با متخصص اقدام کرد تا موجب ایجاد آسیب نشود.

انواع برندهای گریس صنعتی در بازار با قیمت متنوع موجود می باشد. قیمت گریس صنعتی به حجم آن و کمپانی آن که از شرکت های داخل یا خارج کشور باشد و همچنین خاصیتی که به گریس صنعتی افزوده شده، رابطه مستقیم دارد. برای تهیه انواع گریس صنعتی با بهترین قیمت با همکاران ما در بخش فروش تماس حاصل بفرمایید.

دیدگاه ها بسته شده است

فروشگاه روغن صنعتی