فروش انواع ضدیخ
فروش انواع ضدیخ
دسامبر 7, 2018
انواع روغن های صنعتی
انواع روغن صنعتی
می 10, 2019

گریس و روغن های صنعتی

گریس و روغن های صنعتی

گریس و روغن های صنعتی

انواع گریس و روغن های صنعتی

شناخت انواع گریس و روغن های صنعتی

گریس و روغن های صنعتی به طیف وسیعی از محصولات صنعتی که شامل انواع روانکارها است اطلاق می شود و به طور کلی روغن صنعتی به انواعی از روغن که مصارف صنعتی دارند گفته می شود که بر حسب کاربردشان خواص فیزیکی و شیمیایی متفاوتی دارند.

گریس و روغن صنعتی جعبه دنده

روغن و روانکارهای مخصوص جعبه دنده های صنعتی با خاصیت کاهش دهندگی اثر فشار(EP) جهت استفاده در جعبه دنده انواع دستگاه های صنعتی فولاد، سیمان، لاستیک، کاغذ و گریس و روغن صنعتی صنایع نیروگاهی استفاده می شود.

گریس و روغن صنعتی توربین

یک نوع گریس و روغن صنعتی است که خواص روانکاری ایده آل در توربین های گاز، آب و بخار دارای خاصیت جدا پذیری عالی هوا از روغن و آب از روغن را دارد.

گریس و روغن صنعتی ترانسفورمر

دارای پایه معدنی با خاصیت عایق الکتریکی بوده و در ترانسفورمرهای پر قدرت موجب تسهیل عملیات روانکاری، پایداری حرارتی ایده آل، ضد اکسیداسیون و فاقد گوگرد خورنده، خنک کننده، جذب گازهای تشکیل شده در اثر تخلیه الکتریکی، ولتاژ شکست بالا، طول عمر بالا و … می باشد.

گریس و روغن صنعتی گردشی و هیدرولیک

گریس و روغن صنعتی گردشی و هیدرولیک با پایداری حرارتی عالی جهت ماشین آلات صنعتی دارای سیستم های گردشی و هیدرولیکی، یاتاقان ها، چرخ زنجیرها، سیستم های دنده بسته، موتور پمپ های الکتریکی، پرس های سبک و سنگین، ماشین آلات نساجی و هرگونه ابزار که به گریس و روغن صنعتی گردشی R&O (ضد زنگ و ضد اکسیداسیون) نیازمندند.

گریس و روغن صنعتی انتقال حرارت

محصولات گریس و روغن صنعتی انتقال حرارت با خاصیت های ضدخوردگی و زنگ زدگی و پایداری عالی جهت عملیات انتقال حرارت، شستشو سیستم های انتقال حرارت، آبکاری و عملیات حرارتی سرد و گرم فلزات کاربرد بسیار دارند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه روغن صنعتی