انواع گریس صنعتی
انواع گریس صنعتی
دسامبر 7, 2018
قیمت انواع روغن موتور
قیمت انواع روغن موتور
دسامبر 7, 2018
فروش روغن موتور

فروش روغن موتور

فروش روغن موتور

فروش روغن موتور اگر در دستگاه یا موتور خودرو روغن پس از مدتی تغییر رنگ ندهند و اصطلاحا” سیاه نشود ، می باید در اسرع وقت آن را تعویض نمود زیرا ، سیاه شدن شدن روغن به علت خاصیت پاک کنندگی دوده ناشی از احتراق و جذب ذرات معلق و ناخالصی روغن موتور می باشد . در غیر این صورت ، ذرات ناخالصی و دوده بر روی قطعات متحرک موتور رسوب کرده و ‌باعث جلوگیری از انتقال حرارت ، ساییدگی زودرس قطعات ، روغن سوزی ، کاهش راندمان و توان موتور می شود .بسیاری تصور میکنند که سیاه شدن روغن دلیل خراب شدن آن است در صورتیکه عکس آن صادق است.

فروش روغن موتور یعنی اگر در یک دستگاه سالم روغن پس از مدتی استفاده سیاه نشدمی باید آن را تعویض نمود. فروش روغن موتور در یک موتور سالم زود سیاه شدن روغن بعلت خاصیت پاکنندگی روغن موتور است; یعنی ماده افزودنی پاک کننده در روغن موتور ،دوده حاصل از احتراق را در خود بصورت معلق نگه می دارد و طبعاً سیاه می شود.اگر روغن موتور شما دیر سیاه شده باید نگران شد.بدین معنی که روغن قدرت جذب و معلق نگه داشتن دوده ها و مواد زائد را ندارد. واین دوده ها و آلودگی ها روی قطعات موتور و لابلای آنها ته نشین شده و باعث عدم انتقال حرارت ، سائیدگی، روغن سوزی بیش از اندازه ، کاهش تراکم گاز و کشش موتور خواهد شد. فروش روغن موتور عموما با بالا رفتن مدل خودروها شرایط موتور نیز از لحاظ سرعت و راندمان حجمی و در نتیجه فشار وارده و درجه حرارت ایجاد شده بالاتر می رود.

فروش روغن موتور سازندگان سعی نموده اند علاوه بر ساخت روغن های متناسب با مدل های جدید روغن هائی نیز بسازند که مدت زمان تعویض آن نیز بیشتر باشد.لذا معتبرترین مرجع برای تعویض روغن فروشنده روغن موتور است.سازندگان موتور معمولا موتور را برای حالت عادی (با شدت کار متوسط)ذکر می کنند.بدیهی است اگر شرایط کار موتور سخت تر شود باید زمان تعویض روغن را کاهش داد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه روغن صنعتی