روغن صنعتی بهران
روغن صنعتی بهران
نوامبر 30, 2022
قیمت انواع گریس صنعتی
قیمت انواع گریس صنعتی
نوامبر 30, 2022
روغن صنعتی شل SHELL

روغن صنعتی شل SHELL

روغن صنعتی شل SHELL

روغن صنعتی شل SHELL، تولید کمپانی بریتانیایی و چند ملیتی رویال داچ شل SHELL می باشد که به اختصار شل SHELL نیز نامیده می شود. کمپانی شل SHELL تاریخچه ی فعالیتی بیش از یک قرن در زمینه نفت و گاز دارد و ریشه های محکم و قدرتمندی در زمینه تولید فراورده های نفتی و صادر کردن آن به جهان دارد. روغن صنعتی شل SHELL کیفیت بسیار بالا و تنوع زیادی دارد.

انواع روغن صنعتی شل SHELL: روغن شل SHELL الکسیا، روغن شل آلوانیا، روغن شل کلاووس، روغن موتور شل هلیکس مخصوص ماشین های سبک، روغن صنعتی ریمولا برای ماشین های سنگین و کامیون ها،روغن موتور صنعتی شل SHELL مخصوص موتور سیکلت ها، روغن صنعتی شل SHELL مخصوص کمپرسور خنک کننده، روغن هیدرولیکی شل SHELL، روغن شل صنعتی مخصوص صنایع هوایی و گریس نسوز شل می باشد.

یکی از مهمترین مزیت های استفاده از روغن صنعتی شل SHELL، مقاومت های دمایی آن است. بدین صورت که روغن صنعتی شل SHELL در برابر دمای بسیار پایین میزان روانکاری و سرعت روانکاری مطلوبی دارد. همچنین افزایش دمای زیاد نیز بر غلظت روغن صنعتی شل SHELL تأثیر منفی نگذاشته و به اندازه قبل غلیظ می باشد.

از ویژگی های روغن موتور شل SHELL می توان به این موارد اشاره کرد: آب بندی مطلوب بین پیستون و سیلندر موتور، حفظ کردن قطعات در برابر خورده شدن، قدرت پاک کنندگی بالا در موتور، مقاومت زیاد در برابر رسوب و اکسیداسیون، قدرت دفع ضربه به صورت مطلوب و …

همچنین روغن موتور شل SHELL، به دلیل قدرت بالایی که در جلوگیری از سایش و اصطکاک قطعات دارد، بازدهی موتور را بالا می برد، از اتلاف انرژی جلوگیری کرده و در مصرف انرژی صرفه جویی می کند و در نتیجه خودرو، بنزین کمتری می سوزاند. از آن جایی که روغن موتور شل SHELL محصولی خارجی می باشد، از انواع ایرانی روغن موتور گران تر می باشد ولی دیرتر از بسیاری از برندها نیاز به تعویض دارد و این باعث مقرون به صرفه بودن این محصول می شود.

در خرید روغن صنعتی و روغن موتور این را در نظر بگیرید که شما تنها برای به کار افتادن دستگاه یا خورو هزینه صرف نمیکنید. شما برای بالا بردن طول عمر و عملکرد مطلوب دستگاه یا ماشین خود و کاهش ریسک های ناشی از استفاده روغن موتور بی کیفیت، هزینه ای می پردازید. برای تهیه انواع روغن صنعتی شل SHELL اصل با بهترین قیمت موجود در بازار با همکاران ما در بخش فروش تماس حاصل بفرمایید.

دیدگاه ها بسته شده است

فروشگاه روغن صنعتی