گریس و روغن های صنعتی
می 10, 2019
روغن صنعتی انتقال حرارت
روغن صنعتی انتقال حرارت
می 10, 2019
انواع روغن های صنعتی

انواع روغن های صنعتی

انواع روغن صنعتی

انواع گریس و روغن های صنعتی

روغن صنعتی صنایع نساجی

انواع روغن صنعتی با خواص روانکاری و خنک کنندگی از ایجاد الکتریسیته ساکن در ماشین آلات صنایع نساجی پیشگیری نموده و در روانکاری سوزن در ماشین های گردباف و دوخت اتوماتیک، کشش الیاف و تولید منسوجات کاربرد فراوان داشته و قابلیت شستشوی روغن صنعتی پذیری بسیار مطلوب با آب داشته و بدون هیچ گونه لکی بر روی پارچه های پنبه ای و مصنوعی عملیات دوخت را میسر می نماید.

انواع روغن صنعتی کمپرسور

انواع روغن صنعتی کمپرسور با خواص نظیر، مقاومت بالا در برابر اکسیداسیون،ضد زنگ زدگی،ضد خورندگی، ضد سایش، کاهش دهنده اثر فشار(EP) با شاخص گرانروی بالا و خاصیت چسبندگی در انواع سیلندرهای پیستونی رفت و برگشتی،کمپرسورهای رفت و برگشتی و تجهیزات پنوماتیکی سرعت بالا و کمپرسورهای برودتی به صورت ایده آل عمل می نمایند.

انواع روغن صنعتی دیزل ژنراتور: این محصول با خاصیت روان کاری و خنک کاری عالی جهت دیزل ژنراتورهای صنعتی و موتورهای دیزلی سبک ایده آل است.

انواع روغن صنعتی چند منظوره ماشین آلات کشاورزی و سنگین

انواع روغن صنعتی چند منظوره با خواص پایداری عالی، ضد سایش، ضد زنگ و خوردگی و با شاخص گرانروی بالا و نقطه ریزش پایین به عنوان روغن موتور هیدرولیک و روغن جعبه دنده انواع تراکتور،کمباین و سایر ماشین آلات کشاورزی و راه سازی و ماشین آلات معدنی مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع روغن صنعتی محافظ

انواع روغن صنعتی محافظ با خاصیت محافظت از قطعات فلزی و سطوح داخلی موتور های بنزینی و دیزلی در حمل و نقل های دریایی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه روغن صنعتی