قیمت انواع گریس صنعتی
قیمت انواع گریس صنعتی
نوامبر 30, 2022
قیمت روغن موتور
قیمت روغن موتور
دسامبر 31, 2022
فروش گریس صنعتی

فروش گریس صنعتی

فروش گریس صنعتی

در این مجموعه گریس صنعتی در مرغوب ترین انواع و معتبرترین برندها به فروش می رسد. دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی برای عملکرد درست و فعالیت نیاز به روانکار و خنک کننده دارند. در ماشین آلات صنعتی و دستگاه ها قطعاتی عمدتا از جنس فلزها وجود دارند که برای فعالیت بر روی هم کشیده شده و با هم در ارتباط هستند. این تماس پی در پی و ساییده شدن بر روی هم، ایجاد اصطکاک و سایش می کند و نتیجه اصطکاک، خوردگی و بالا رفتن دما و اتلاف انرژی فراوان است. گریس صنعتی و روان کار ماده ای نیمه جامد است که این مشکلات را بر طرف می کند و فضای بین قطعات را پر می کند و اتلاف انرژی و خوردگی قطعات را کاهش می دهد. اینجاست که لزوم خرید و فروش گریس صنعتی آشکار می گردد.

فروش گریس صنعتی

فروش گریس صنعتی

گریس صنعتی از سه جزء اصلی تشکیل می گردد که شامل روغن پایه، عامل غلیظ کننده و مواد افزودنی می شود. روغن پایه عمده ترین قسمت آن را تشکیل می دهد. گریس بر اساس روغن پایه ای که در آن به کار رفته است به سه صورت تولید شده و به فروش می رسد: گریس معدنی که از روغن پایه معدنی در ساختار آن استفاده شده است. گریس نیمه سنتتیک که از روغن پایه نیمه سنتتیک (روغن سنتتیک، روغنی با فرمولاسیون شیمیایی می باشد که به صورت مصنوعی ساخته می شود و خواصی در آن تقویت می گردد و ویژگی هایی به آن افزوده می شود.) در فرمولاسیون آن استفاده شده است. گریس سنتتیک که از روغن سنتتیک به عنوان روغن پایه استفاده کرده است. تمامی این انواع در بازار موجود بوده و به فروش می رسند.

عامل غلیظ کننده یا قوام دهنده دومین ماده مهم تشکیل دهنده گریس صنعتی می باشد که باعث این حالت نیمه جامد و قوام یافته روغن پایه می گردد. برای ماده غلیظ کننده به طور رایج از صابون های فلزی استفاده می گردد. در موارد دیگر از چربی های پیچیده، آلمینیوم، کلسیم، سدیم و عناصری دیگر استفاده می گردد که هر کدام خاصیتی متمایز به گریس صنعتی می دهند و برای مصارف گوناگون در ماشین آلات صنعتی به فروش می رسند. نکته ای که وجود دارد این است که اگر در فرمولاسیونن گریس صنعتی، قوام دهنده غیر صابونی به کار برده شود، با بالا رفتن حرارت سیستم و دما، گریس ذوب نشده و قوام خود را حفظ می کند و به عملکرد دستگاه و ماشین کمک می کند. به همین دلیل این انواع پر فروش می باشند.

اگر در ساخت گریس صنعتی از صابون استفاده شده باشد، بر اساس صابونی که در آن به کار رفته است، خود در سه نوع مجزا تولید شده و به فروش می رسد: گریس صنعتی با پایه صابون ساده، گریس صنعتی با پایه صابون مخلوط و گریس صنعتی که در آن صابون کمپلکس استفاده شده است. همگی این انواع در برندهای گوناگون تولید گشته و به مرحله فروش می رسند.

مواد افزودنی سومین عنصر تشکیل دهنده گریس صنعتی می باشد که در جهت افزودن خواص یا ویژگی هایی به فرمولاسیون آن و فروش بهتر این محصول اضافه می شود. این خواص می تواند جلوگیری از اکسیداسیون و زنگ زدگی قطعات سیستم باشد یا مقاوم سازی در تغییرات دما و … نوع مواد افزودنی و خواصی که به این محصول اضافه می کند در میزان تقاضا و فروش گریس صنعتی تأثیر دارد.

عواملی که هنگام خرید و فروش این محصول باید مورد توجه قرار گیرد شامل این موارد می شود: گریس صنعتی باید چنان چگالیته ای داشته باشد که هنگام تزریق به سیستم در زمان پمپاژ به اجزاء فشار وارد کند. این محصول باید نسبت به رطوب، آب و بخار آب مقاوم باشد و با ورود آب یا بخار آب اختلالی در عملکرد آن وارد نشود. نقطه افت گریس صنعتی نیز جزو مواردی است که باید در هنگام خرید و فروش مورد ارزیابی قرار گیرد. نقطه افت دمایی است که وقتی حرارت دستگاه یا ماشین آلات صنعتی در هنگام کار کردن بالا می رود، گریس به اندازه کافی روان شده و به اندازه کافی حالت سیال پیدا می کند و در سیستم جریان می یابد. از عوامل مؤثر دیگر در فروش این محصول، خاصیت ضد زنگ زدگی و اکسیداسیون است. اکسیداسیون علاوه بر تخریب قطعات باعث ایجاد خوردگی و تشکیل رسوبات می شود. اگر این ماده در برابر حرارت و افزایش دما مقاومت داشته باشد، اکسیداسیون را نیز پایین می آورد زیرا دمای بالا میزان اکسیداسیون را بالا می برد. با بررسی تمام این موارد یک محصول برای فروش ارائه می گردد.

یکی از دلایل خرید و فروش این محصول برای ماشین آلات صنعتی و دستگاه ها این می باشد که در برخی ماشین آلات یا سیستم ها، دسترسی به قسمت هایی از دستگاه یا ماشین آلات آسان نبوده و روانکاری آن با گریس صنعتی تا مدت زمان نیازی آن دستگاه یا ماشین را از روان کاری بی نیاز می کند و زمان طولانی از قطعات محافظت می کند.

از دیگر عوامل خرید و فروش گریس صنعتی، این است که این ماده چگال، مانع نفوذ آلودگی ها و ذرات گرد و غبار به سیستم می شود. به عبارت دیگر در سیستم درزگیری می کند و فضاهای خالی را پر می کند.

گریس های صنعتی که به فروش می رسند انواع متنوعی دارند که برای دو عملکرد فرموله شده اند. یا برای استفاده در ماشین آلات و سیستم هایی فرموله شده اند که فشار و قدرت بالا و سایش بالایی از فلز بر روی فلز را تحمل می کند. یا آنکه برای استفاده در سرعت های بالا در بلبورینگ ها ساخته شده اند. چند نمونه از انواع گریس که به فروش می رسد:

گریس کمپلکس آلمینیوم: نقطه افت این محصول 500 درجه فارنهایت می باشد. در دماهای بالا عملکرد خوبی دارد. در برابر آب و بخار آن مقاوم است. مواد افزودنی ای در ترکیبات آن به کار رفته که خواص ضد اکسیداسیون دارد. این محصول برای ماشین آلات مواد غذایی به فروش می رسد.

گریس خاک رس یا بنتون: از خاک رس بنتونیت به عنوان قوام دهنده استفاده می گردد و غیر صابونی می باشد. با دیگر گریس های صنعتی سازگار نیست و نباید ترکیب شود. شاخصه این محصول ذوب نشدن آن می باشد و در برابر آب مقاوم  است و در دماهای بسیار بالا مقاوم است و شل نمی شود و برای کاربردهای خاص به فروش می رسد.

گریس کلسیم: این محصول از آهک هیدراته و مواد چرب ساخته می شود. کاربرد و فروش فراوان دارد و از اولین انواع گریس صنعتی بوده است. تحمل آب آن خوب می باشد ولی این محصول برای دماهای بسیار بالا چندان مناسب نیست و نقطه افت آن 150 درجه فارنهایت می باشد.

گریس لیتیوم: نقطه افت این محصول 350 درجه فارنهایت می باشد. در برابر آب و دما مقاومت خوبی دارد. بافت یکدستی داشته و کاربردی چند منظوره دارد. توانایی پمپاژ بالایی دارد که فروش قابل قبولی دارد.

گریس کمپلکس لیتیوم: ساختاری مشابه نوع ساده آن دارد با این تفاوت که در برابر دما تقویت شده اس و نقطه افت آن 500 درجه فارنهایت می باشد و فروش آن را افزایش داده است.

فروش گریس صنعتی مرغوب در انواع گوناگون و از برترین برندها با مناسب ترین قیمت موجود در بازار در این مجموعه انجام می گیرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با همکاران ما در بخش فروش تماس حاصل بفرمایید.

دیدگاه ها بسته شده است

فروشگاه روغن صنعتی