روغن دنده صنعتی شل SHELL
روغن دنده صنعتی شل SHELL
نوامبر 30, 2022
روغن صنعتی شل SHELL
روغن صنعتی شل SHELL
نوامبر 30, 2022
روغن صنعتی بهران

روغن صنعتی بهران

روغن صنعتی بهران

روغن صنعتی بهران، برندی شناخته شده و صاحب نام در تهیه روغن های صنعتی و روانکار می باشد که حدود پنجاه و سه درصد از بازار روانکار خودرو و حدود یک سوم بازار روغن صنعتی را در دست دارد. کارخانه بهران قدمتی 60 سال داشته و با کسب گواهینامه ها و تأییدیه های متعدد بین المللی کیفیت محصولات و همچنین روغن صنعتی خود را به نمایش می گذارد. به جز کیفیت بالایی که این برند داخلی دارد، مقرون به صرفه بودن و قیمت مناسب روغن صنعتی بهران، دلیل دیگری برای استقبال مصرف کنندگان از روغن صنعتی بهران می باشد.

روغن صنعتی همان طور که از نامش پیداست، دامنه گسترده ای از روغن ها را شامل می شود که در بخش صنعت به کار می روند. وظیفه اصلی روغن صنعتی، کم کردن سایش میان اجزاء و قطعات تجهیزات صنعتی و جلوگیری از بالارفتن حرارت به وجود آمده از سایش می باشد.

روغن صنعتی برای محافظت از قطعات برای جلوگیری از زنگ زدن و خوردگی نیز به کار برده می شود. اصطلاح روانکاری و روان کردن نیز از همین ممانعت از سایش و اصطکاک سطوح بر روی هم می آید.

فرمولاسیون روغن صنعتی بهران، مانند دیگر شرکت ها از 70 تا 90 درصد روغن پایه که از پالایش نفت خام به دست می آید و 10 تا 30 درصد مواد افزودنی می باشد. کاربرد روغن صنعتی در روانکاری تجهیزات صنعتی، انتقال حرارت یا نیرو، تراشکاری و برشکاری و … می باشد.

روغن صنعتی انواع گوناگونی دارد که شامل این موارد می شود: روغن هیدرولیک، روغن زنجیر، روغن کمپرسور هوا، روغن برش، روغن زنجیر، روغن دنده، روغن داغ،روغن ضد زنگ زدن و ضد خوردگی، روغن بنزینی، روغن دیزلی، روغن توربینی، روغن دریایی، روغن ابزار، روغن نساجی و روغن ماشین های راه سازی می باشد. روغن صنعتی بهران در حجم های 4 لیتری، 20 لیتری و به صورت بشکه 208 لیتری در بازار عرضه می شود.

شرکت بهران در زمینه روغن صنعتی بخش خودرو محصولات و زیر مجموعه هایی دارد از جمله: بهران پیشتاز، بهران صبا، بهران اتوماتیک، بهران سوپر رانا، بهران تکتاز و موارد دیگر. که برای خودروهای مختلف متفاوت است و هر کدوم مشخصه های خودشان را دارند.

ما انواع روغن صنعتی بهران را که از محصولات با کیفیت و درجه یک موجود در حال حاضر بازار می باشد و نسبت به نمونه های دیگر خریدی اقتصادی است، به متقاضیان گرامی ارائه می کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید.

دیدگاه ها بسته شده است

فروشگاه روغن صنعتی