روانکار صنعتی و موتوری
روانکار صنعتی و موتوری
نوامبر 30, 2022
روغن صنعتی بهران
روغن صنعتی بهران
نوامبر 30, 2022
روغن دنده صنعتی شل SHELL

روغن دنده صنعتی شل SHELL

روغن دنده صنعتی شل SHELL

روغن دنده صنعتی شل SHELL، یکی از محصولات کمپانی بریتانیایی رویال داچ شل SHELL می باشد. شرکت شل نامی سرشناس در زمینه محصولات حاصل از نفت، مانند انواع روغن و روانکار می باشد که بیش از یک قرن سابقه داشته و محصولات خود را به بیش از 90 کشور جهان صادر می کند.

هر ماشینی که با چرخ دنده کار کند، ناگزیر به روغن دنده صنعتی نیاز دارد. اجزاء چرخ دنده به دلیل فرم قرار گیریشان روی یکدیگر، میزان زیادی اصطکاک ایجاد می کنند. اصطکاک زیاد باعث بوجود آوردن سه پیامد می باشد: 1- دمای قطعات را بالا می برد. 2- سرعت کار ماشین را پایین می آورد و نوعی مقاومت به می باشد. 3- باعث بوجود آوردن ذرات ریز ناشی از فرسایش سطوح می شود. اصلی ترین وظیفه روغن دنده صنعتی مرغوب کاهش و برطرف کردن این سه عامل و همچنین موارد دیگر می باشد.

ویژگی های روغن دنده صنعتی شل SHELL: دوام بالایی دارد و کارایی خودش را در زمانی طولانی تر نسبت به انواع دیگر روغن دنده صنعتی، حفظ می کند. روغن دنده صنعتی شل SHELL برای انواع مصارف متفاوت، محصولاتی با میزان گرانروی متنوع تولید کرده است تا انواع نیازها را برطرف سازد.

روغن دنده صنعتی شل SHELL برای استفاده در گیربکس سازگار و بهینه شده است. روغن دنده صنعتی شل SHELL در مقابل فشار زیاد و دما و حرارت بالا، تقویت و تجهیز شده است. از اکسیداسیون و خوردگی قطعات دنده، جلوگیری می کند. در مصرف انرژی مصرف شده برای دستگاه یا سوخت به کار رفته، صرفه جویی می کند. قدرت جذب بالایی در جذب آلودگی های بین قطعات را دارد که باعث پاکسازی مطلوبی می گردد.

کاربرد روغن دنده صنعتی شل SHELL شامل این موارد می باشد: در گیربکس هایی که دنده ساده دارند. گیربکس های با دنده مارپیچ که برای ماشین های با تحمل بار زیاد استفاده می گردد. برای گیربکس های به شکل حلزونی، گیربکس هایی که در معرض حرارت زیاد و فشار بسیار قرار دارند و …

برای تشخیص نوع روغن دنده صنعتی شل SHELL مورد نیاز باید با کارشناس با تجربه مشورت گردد زیرا تشخیص اشتباه نوع روغن دنده صنعتی شل SHELL می تواند باعث آسیب رساندن به ماشین گردد. برای تهیه روغن دنده صنعتی شل SHELL اصل و مرغوب با همکاران ما در بخش فروش تماس بگیرید. ما روغن دنده صنعتی شل SHELL را با مناسب ترین قیمت موجود در بازار به شما عرضه خواهیم کرد.

دیدگاه ها بسته شده است

فروشگاه روغن صنعتی