روغن موتور 10W40
روغن موتور 10W40
نوامبر 30, 2022
روغن دنده صنعتی شل SHELL
روغن دنده صنعتی شل SHELL
نوامبر 30, 2022
روانکار صنعتی و موتوری

روانکار صنعتی و موتوری

روانکار صنعتی و موتوری

روانکار صنعتی و موتوری، مایعی با پایه روغنی می باشد که برای ممانعت از سایش و اصطکاک دو سطح بر روی یکدیگر به کار می رود. ساییده شدن و اصطکاک دو سطح بر روی هم حرارت را بالا برده و خطر اشتعال را به دنبال دارد. استفاده از روانکار صنعتی علاوه بر جلوگیری از اصطکاک، دلایل دیگری نیز دارد.

آب بندی کردن سیستم، غوطه ور نگه داشتن ناخالصی ها به کمک روانکار صنعتی و اجتناب از رسوب آن ها بر روی قطعات، جلوگیری از زنگ زدگی و خورده شدن فلزات با ایجاد یک غشاء محافظ از روانکار صنعتی بر روی قطعات، انتقال گرما بوسیله روانکار صنعتی، دفع ضرب ضربه در زمان برخورد قطعات با هم، انتقال انرژی هیدرولیکی به کمک روانکار صنعتی و …

روغن موتور، گونه ای از روانکار صنعتی و موتوری است که نقشی حیاتی در فعالیت خودرو دارد. یک اتومبیل به همان میزان که به بنزین نیاز دارد به روانکار صنعتی و موتوری نیاز دارد. روانکار صنعتی و موتوری علاوه بر کاهش سایش در موتور خودرو، به سیستم خنک کننده کمک می کند تا حرارت و گرما را از موتور به بیرون همرسانی کند. روانکار صنعتی و موتوری از زنگ زدن و خوردگی اجزای موتور جلوگیری می کند. ناخالصی ها و ذراتی را که حین سوختن و سایش قطعات بوجود می آید معلق می سازد و پاک می کند و موتور خودرو را و فضای بین رینگ و پیستون و سیلندر را آب بندی می کند.

موادی که در جهت بهبود و ارتقا عملکرد روانکار صنعتی و موتوری به آن اضافه می گردد، پاک کننده ها، مواد ضد اکسیداسیون، موادی در جهت کاهش خوردگی و زنگ زدگی، مواد پایین آورنده نقطه جوش و … می باشد.

با همه این توصیفات نقش روانکار صنعتی و موتوری خوب و با کیفیت در بهبود عملکرد و دوام و طول عمر دستگاه ها و خودروها، نمایان می گردد. روانکار صنعتی و موتوری مرغوب قدرت موتور را بالا می برد و باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود و از اتلاف آن جلوگیری می کند. روانکار صنعتی و موتوری خوب حتی در کاهش حوادث و خرابی هایی که ریسک بالایی دارند نیز تأثیر دارد.

ما با بررسی تمامی نمونه های موجود در بازار، با کیفیت ترین و مرغوب ترین روانکار صنعتی و موتوری را سنجیده و با بهترین قیمت در دسترس شما قرار می دهیم. برای اطلاع از قیمت ها و خرید با همکاران ما در بخش فروش تماس بگیرید.

دیدگاه ها بسته شده است

فروشگاه روغن صنعتی